You are currently viewing חומרי איטום לגג מה כדאי ומה לא?
תיקון גג

חומרי איטום לגג מה כדאי ומה לא?

חומרי איטום לגג מה כדאי ומה לא? 

גג דולף בחורף או בית אשר מתחמם יתר על המידה בקיץ, יכולים להצביע על בעיה כלשהי הכרוכה באיטום הגג. כל גג מבנה נאטם באופן כלשהו במהלך חייו כמבנה, אולם איטום לא תמיד מחזיק מעמד לאורך ימים ושנים בצורה הטובה ביותר. לכן, בכל חשש שיש סיכוי שאיטום גג המבנה לא מהוה את ההגנה הטובה ביותר עבור הגג ויוצר דליפות  מכיוון שהוא זקוק לחידוש או תיקון כלשהו, יש להיעזר באנשי מקצוע המומחים בתחום איטום גגות, אשר יגיעו עד אליכם, יבחנו את הגג ואת סוג האיטום הנוכחי ואיכותו ולאחר מכן יחליטו אם יש צורך להחליף את האיטום ולחדש אותו וכן, במידה ויש צורך לחדש איטום, מהו החומר האידאלי להשתמש בו לצורך איטום נכון של גג המבנה.

איטום גגות חומרים

כאשר מדובר באיטום גגות, ישנם מספר חומרים ומספר דרכים בעזרתם ניתן לאטום את הגג. בעבר השיטה הנפוצה והיחידה עבור איטום גגות הייתה שימוש בזפת. בעזרת זפת כמעט כל גג בעבר נאטם ולרוב האיטום היה הרמטי ומוחלט. לכן, רבים בוחרים להשתמש גם כיום בזפת כחומר האיטום הדומיננטי עבר גג ביתם. אולם, לעיתים כיוון שהזפת שחור, הוא צובר חום משמעותי, אשר חודר אל הבית ימי הקיץ ומשרה אי נעימות רבה שגובלת בשהייה במבנה חם מאוד. לכן, ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים כיום להיעזר בחומרי איטום חומרים. כאשר מדובר באיטום גגות, חומרים הרלוונטיים עבור האיטום ניתן למצוא בחנויות שונות לחומרי בניין. ישנם חומרי איטום על בסיס מים או בסיס חומרים אחרים. ניתן לעיין בחומרים השונים המיוצרים על ידי חברת bg bond מאחר שהחומרים הללו נפוצים בחנויות של חומרי בניין וניתן לרכוש אותם, ישנם אנשים שחושבים שניתן לאטום את גג המבנה שלהם באופן עצמאי, אולם, אין הדבר נכון. בהעדר ידע מקצועי בהתאם לחומר האיטום הקודם שהשתמשו בו ובהתאם למבנה הגג, האיטום לא תתבצע באופן הטוב והאיכותי ביותר והאיטום לא יהיה הרמטי מספיק. כיום, ניתן להשתמש גם ביריעות ביטומניות הידועות כחומר איטום איכותי, נוח לשימוש, הרמטי, עמיד וחזק.

תיקון גג
תיקון גג

מדוע חשוב לבחור בחומר המתאים ביותר עבור איטום גגות

כאשר מדובר בחומרי איטום, חשוב מאוד שאיש מקצוע המומחה בתחום איטום גגות, ידע להתאים עבורכם את חומר האיטום ברמה הטובה ביותר בהתאם לגג המבנה שלכם. איטום לא הרמטי שמתבצע בעבודה חאפרית על ידי התאמה לא נכונה של חומר איטום, יכול ליצור לא מעט נזילות בחורף אשר יפגעו ברכוש שבמבנה ויסבו אי נעימות הכרוכה בשהייה במבנה אשר תקרתו נוזלת. בכל בעיה הכרוכה באיטום או אם אתם מעוניינים לוודא שגג ביתכם אטום באופן הטוב ביותר לפני עונת החורף הסוערת, יש לבחור איש מקצוע המומחה בתחום איטום גגות, אשר יגיע אליכם ויעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי.

תיקון גג
תיקון גג

אם אתם מעוניינים שהחורף בביתכם יהיה חמים ונעים ושגג המבנה שלכם יספק את ההגנה הטובה ביותר לכם ולרכושכם, תוכלו ליצור קשר עם קבלן איטום גגות, מקצועי ומומחה בתחום, אשר ידע לבצע את עבודת האיטום המושלמת בגג ביתכם.