You are currently viewing סתום לכם? זה הזמן להזמין ביובית

סתום לכם? זה הזמן להזמין ביובית

ביוב הוא מערכת צינורות ברך כלל תת קרקעיים שתפקידה לנקז  מי שפכים אל מחוץ לעיר על מנת למנוע אי נעימות וריחות לא נעימים בתוך העיר בדרך כלל הביוב נשפך אל מתקן טיהור שפכים. מערכת הביוב העירונית מאוד מסועפת ומגיעה עד אל תוך הבתים. בעיות בביוב עלולות להביא עימהם ריח רע בבית ועוד הרבה סיטואציות בלשון המעטה שאינם נעימות. כמעט לכל אחד קרה שהביוב נסתם או עלה על גדותיו כתוצאה מסתימה. סתימה בביוב יכולה להיגרם כתוצאה ממספר רב של סיבות. סתימה כתוצאה מלכלוך או חומרים שאינם מתכלים במערכת הביוב כאשר משילים לביוב חומרים שאינם מתכלים הם נתקעים בתוך ההסתעפות של הביוב ונוצרת סתימה שמונעת ממי הביוב להמשיך ולזרום כנ"ל לגבי לכלוך שמצטבר בתוך המערכת ויוצר "פקק" לזרימת הביוב.ישנם עוד גורמים לדוגמה  שורשים בביוב צמיחה של שורשים אל תוך מערכת הביוב יכולה לגרום לסתימות ולפעמים אף לנזילות של מי שפכים מתוך מערכת הביוב החוצה ובכך ליצור ריחות לא נעימים בכלל. ישנם תכשירים שנמכרים היום בחנויות השונות ואמורים לפתוח את הסתימות התכשירים הללו הינם חומרים כימיים שאמורים לעכל את הלכלוך אשר נתפס בביוב אך ברוב המקרים החומרים הללו אינם יעילים ואף גורמים לבעיות יותר חמורות כתוצאה מהשימוש בהם.במקרה של שורשים שחדרו אל תוך הביוב חומרים הללו אינם יעילים בכלל.  כאשר ישנה סתימה שאינה נפתחת או כאשר לאחר פתיחה באמצעות מיכשור ביתי או חומרים שונים חוזרת על עצמה זה הזמן לקרוא לשירותי ביוב.

 

שירותי ביוב

כשמזמינים שירותי ביוב השירותים כוללים בתוכם מגוון רחב של פעולות כגון פתיחת סתימות, ניקוז של מערכת הביוב, הנחת קווי ביוב חדשים, תיקון קווי ביוב ישנים, שטיפה של קווי הביוב ועוד מגוון שירותים שנכללים בתוך שירותי ביוב.

מתי יש צורך לקרוא לשירותי ביוב ביובית.

כאשר מערכת הביוב אינה מנקזת את הביוב כמו שצריך זאת אמרת שיש הצפה בבית של מערכת הביוב או שיש הצפה בביוב של הבניין או כאשר יש ריח רע המגיע מאיזור הביוב. מערכות הביוב השונות אמורות למנוע ריחות רעים מלצאת החוצה אל פני השטח בדרך כלל ריח רע מבשר שמערכת הביוב סתומה או שיש סדק בצינור האויר ועוד מגוון סיבות היכולות להוות ריח רע בביוב אז לאחר שזיהינו שיש לנו בעיה מבערכת הביוב יש צורך לקרוא לאיש מקצוע.  ישנם ערים שבהם מערכת הביוב העירונית הינה מאוד ישנה וגורמת להרבה בעיות  בדרך כלל הצינורות במערכות ישנות עשויים אסבסט ומתפוררים במשך הזמן וגם הבניינים ישנים מאוד ונבנו עם מערכת ביוב שאינה מתאימה לצרכים של היום  בפתח תקווה למשל מערכת הביוב אמנם מתחדשת כל הזמן על ידי העירייה אך עדיין ישנם בניינים ישנים שנוצרות בתוכם מלא בעיות ביוב הדבר מפריע לאורח החיים התיקני של התושבים לכן התאגדו כמה בניינים להחליף את מערכת הביוב הישנה בחדשה והזמינו שירותי ביוב בפתח תקווה על מנת להניח קווי ביוב חדשים לכל הבניין.

מה צריך לבדוק ?

קודם כל יש צורך לבדוק אם חברת שירותי הביוב בעלת ידע ונסיון בתחום ומספקת שירות התקנת קווי ביוב או שטיפה על ידי ביובית וכן אם יש לה רשיון מטעם המשרד להגנת הסביבה (שאיבת ביוב) וכמובן   אם הינה בעלת מיכשור מתאים כגון מצלמה זעירה או רכב ביובית על מנת לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר ולא רק מעל פני השטח אלא פתרון קבוע לבעיית הביוב.

ההמלצה על יד כל מי שמבין בביוב זה לערוך מידי כמה שניםבדיקה יזומה על כל מערכת הביוב ולגלות את הבעיות שהם עדיין קטנות וכך ניתן לחסוך הרבה מאוד כסף לפני שבהעיה הולכת ומחמירה.

באתר שאיבותביוב.com תוכלו למצוא שיורתי ביוב באזורכם וכמו כן תוכלו ללמוד עוד על מגוון השירותים הניתנים על ידי ביובית