מצברים במבצע

אז החלטתם שמכונאי מוסמך יהיה זה שיחליף עבורכם את המצבר לרכב, עכשיו רק נותר למצוא מקום שיש בו צוות של מכונאים שיכול לבצע את התהליך. אצלנו תקבלו מצבר לרכב עד בית הלקוח

מצבר במבצע לרכבים השונים:

מצבר במבצע START UP ב-375 ₪

מצברים במבצע של מ-460 ₪

מצברים במבצע VARTA מ-610 ₪

מצבר למכונית במבצע עד הבית – לפרטים התקשרו:  072-3927011

מצבר במבצע

על מצברים במבצע והחלפת המצברים

סביר להניח שתגלו באזורכם מוסכים וחנויות לרוב, שישמחו לעמוד ברשותכם ולהחליף עבורכם מצבר לרכב, אולם יש עניין חשוב שכדאי לשים לב אליו. מצבר במבצע לרכב מחליפים רק במקום מוכר ואמין, בעל מוניטין חיובי. אם תפנו למקום לא מוכר או מפוקפק, ייתכן ואיכות העבודה תהיה ירודה ובסופו של דבר, הרכב שלכם יפגע מכך. ייתכן ועלות החלפת מצבר במקום לא מוכר תהיה נמוכה יותר, אך חשוב לזכור שהתקנה לא נכונה של המצבר יכולה לגרום לנזק ממש לכלי הרכב ולכן, זהו אינו נושא שיש להתפשר בו.

חוץ מהגעה פיזית למקום, ניתן גם להזמין שירות של החלפת מצבר במבצע עד הבית. היתרון של השירות הזה הוא שלא צריך לצאת מהבית כדי ליהנות מהמוצר, מה שקריטי למדי במקרים בהם כלי הרכב שהתרוקן לו המצבר הוא כלי הרכב שבדרך כלל משמש אתכם כדי להגיע לאן שאתם צריכים. עם זאת, חשוב לזכור שכשאתם מזמינים שירות של מצבר לרכב עד הבית, אתם צריכים לתאר בצורה מדויקת מאיזה סוג הרכב שלכם, על-מנת שיוכלו להתאים לו את המצבר הנכון. התקנת מצבר לרכב שאינו מתאים לו, עלולה לפגוע גם במצבר עצמו וגם ברכב ולהביא לתקלות מסוגים שונים ולכן נציג החברה שמספקת לכם שירות ומגיע עם המצבר לרכב עד אליכם, צריך לדעת בדיוק איזה סוג להביא.

מצבר לרכב במבצע – אצלנו יש דבר כזה! שירות אישי ומקצועי עד בית הלקוח

מצברים במבצע עד הבית – לפרטים התקשרו:  072-3927011

קישור החנות