You are currently viewing אספקת מצברים עד אליך – הדרך המהירה להחלפת מצבר

אספקת מצברים עד אליך – הדרך המהירה להחלפת מצבר

המצבר שלכם הפסיק לפעול? אתם תקועים בבית ואינכם יכולים לנהוג לשום מקום? חושבים שהאפשרות היחידה שלכם היא להגיע למוסך ולרכוש מצבר חדש?

אז זהו שלא…
בעולם החדשני של היום, שבו משלוחי חצים מכל הסוגים הם מושג רווח, ניתן להזמין גם שירותי מצברים עד הבית. על זאת ועוד תוכלו לקרוא בכתבה שלפניכם.

ייתכן שהשארתם את פנסי הרכב שלכם דלוקים במשך זמן רב והמצבר שלכם הלך ונגמר. ייתכן שהתגלתה תקלה אחרת במצבר שלכם ואינכם יכולים עוד להשתמש בו. בכל אופן, אם אתם זקוקים למצבר חדש, ישנם כמה דברים שתצטרכו לדעת.

מהו מצבר? 

המצבר הוא הכוח המעניק לרכב את האנרגיה החשמלית שלה הוא זקוק. הפנסים, האורות, המוזיקה, והחשוב ביותר: המצת המדליק את הרכב, מקבלים את כוחם מהמצבר. כאשר המצבר אינו תקין, לא ניתן להפעיל את הרכב מאחר שהמצת אינו יכול להידלק. מאור מצברים לרכב עד הבית

אילו סוגי מצברים קיימים? 

כל כלי רכב זקוק למצבר כדי לנוע. קיימים מצברים ייחודיים עבור מכוניות, מצברים לאופנועים, קטנועים, טרקטורונים, קלנועיות ומשאיות. לכל כלי רכב דרישה למצבר משלו על פי הגודל של הרכב ועל פי השימוש הנעשה בו. ישנם מצברים בעלי נפח גדול, ולעומתם אחרים הם בעלי נפח קטן, בכמות שמספיקה לרכב שהם עתידים להיות בו. חברות שונות מציעות מצברים, והם נבדלים זה מזה באיכותם, בגודלם, ברמת חדשנותם, במחיריהם ובאורך החיים שלהם.

כמה עולה מצבר? 

מחירו של מצבר לרכב מתחיל בכ-350 שקלים למצבר פשוט לרכב קטן, ועשוי להגיע למחירים גבוהים בהרבה. מובן שמצבר שנועד למשאית יהיה יקר בהרבה ממצבר של אופנוע. כל כלי רכב דורש מהמצבר דרגת מאמץ אחרת, ובהתאם לכך המחירים גם הם משתנים.

היכן קונים מצבר? 

אם אתם זקוקים למצבר, תוכלו לרכוש אותו באחת משתי דרכים: תוכלו כמובן להגיע למוסך ולהתרשם שם מהסוגים השונים המוצעים למכירה. העובדים במוסך יעזרו לכם לבחור את המצבר המדויק שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם ושל הרכב שלכם. אך לא תמיד הדרך הזו היא הנוחה ביותר בשבילכם. נסיעה למוסך עלולה להיות מורכבת ומסורבלת כאשר הרכב שלכם אינו תקין, ותמיד נעים ונחמד יותר להמתין בבית לבוא הסחורה. ישנן חברות המעניקות שירותי מצברים עד הבית. אם תבחרו בשירות כזה, תוכלו להתייעץ טלפונית עם חשמלאי רכב שיסביר לכם בפרוטרוט את האופציות העומדות לפניכם, והמצבר המבוקש יגיע אליכם עד הבית, ללא צורך במאמץ או טרחה.

מאור מצברים –
חנות IDM מצברים

לסיכום, קיומו של מצבר מקולקל אינו חוויה נעימה עבור אף אחד מאתנו, אך תוכלו להקל על עצמכם אם תיעזרו בשירותי משלוחי מצברים עד הבית. ניתן להיעזר בשירות של IDM מצברים עד בית הלקוח. במקום להיטלטל למוסך תוכלו לקבל את השירות אליכם הביתה, ולקבל התקנה של המצבר בידי איש מקצוע מיומן היודע את אשר לפניו. שמרו על המצבר שלכם, ואם יש צורך בהחלפתו עשו זאת באופן הקל והנוח ביותר.